Wiosna

Specjalnie dla Was, notka wiosenno -wiosenna jak to Gleba nazwała :D

Mam nadzieję, że pani Wiosna przyszła już do nas na stałe! Bo to co działo się we wtorek było poniżej krytyki! Jakieś wiatry, śniegi w Szczecinie X_x BLEH takiej pogodzie mówimy stanowcze NIE! Wiosna ma być i już! Trzeba iść na pikniki, na spacerki i wystawiać buzię do słoneczka ukochanego żeby podleczyć się trochę na psychice!

Udałam się w piątek z G. do biura pracy tymczasowej :D zapisałam się na 2 inwenatryzacje :D mam nadzieję, że jakiś grosik skapnie do skarbonki, żeby odkładać już na wakacje w gorrrącej Hiszpanii :D

A tak apropo wypoczynku to szykuje mi się, mam nadzieję miły wyjazd w góry na majówkę :)

Mój ogólny stosunek do gór nie jest zbyt przyjazny, ładnie wyglądają, ale nie lubię po nich chodzić! Człowiek sie tylko zmęczy, upoci, nadenerwuje i chęci na oglądanie boskich widoków przechodzą! Więc męczącym górom też mówimy NIE XDD Powinni na każdą górkę zrobić ruchome schody :D albo windę O :D myślę że nie tylko ja bym skorzystała :D i jeszcze jeden nie pocieszający aspekt gór! Jak wspiąć się na szczyt z lękiem wysokości? Jak podziwiać to co znajduje sie np kilometr w dół?
Macie jakieś patenty? Bo muszę zdobyć Babią Górę, a po tym jak wlazłam na Trzy Korony to jestem przerażona tą wysokością!

Zostawiam Was z refleksją xDD


Tak napisali inni:
12.06.2008, 14:25 :: 217.113.228.26

gleb

anć, wiesz dobrze, że juwenalia były za przeproszeniem chujowe, o czym więc tu pisać. ;) lepiej ty coś nowego urodź! (urodź, uródź, jakkolwiek się to wymawia....)
12.05.2008, 03:08 :: 80.245.190.110

jamnic-satanic

Ajć zaliwżdy był kto se jeno pochędożyć?
22.04.2008, 20:26 :: 83.10.38.107

Ancia vel właścicielka

może i wiem :>:>:> jak będziesz częściej tu zaglądał mogę wiedzieć o twych uczuciach wobec mojej osoby ;)
22.04.2008, 12:10 :: 85.89.162.237

Wojtek

No wiosna niby idzie ale tak powoli się wlecze, że chyba będziemy po śniegu wchodzić na Babią i w płaszczach zimowych :) Szkoda że z inwentaryzacji warszawskiej nic nie wyszło :> mogło być fajnie. Jeszcze 9 dni do wyjazdu, już się nie mogę doczekać. Będzie super. Ostatni wyjazd pociągiem czy autokarem. Już później będziemy się wozić autkiem i będzie luksusik :) hehe Całuje :*:*:* wiesz że Cię kocham? wiem że wiesz :>
11.04.2008, 23:28 :: 62.233.147.130

szyszka

Góry są fajne, ale tylko czasami, a co do łażenia, to zależy od towarzystwa i ilości przystanków na "wypoczynek" ;p
U mnie nie wiosennie, cały czas szaro. Jak u mnie w głowie zawita wiosna, to pewnie wszędzie będzie jesien
I wiesz, co jeszcze Ci powiem, ze tęsknię za liceum scenką i jastrzębiem. No to tyle :)
11.04.2008, 09:21 :: 217.113.228.60

mald

a ja kochaaam góry :< moze dlatego ze nigdy nie bylam w tej mocno komercyjnej czesci gór tylko na prywatnym terenie gdzie bylo bosko (pomijajac krety, zmije, pajaki, i to że tata nie wiedzial ze dziewiecsily (?) są pod ochroną), ah.

i mpk tez kocham, mimo ze ostatnio w Z2A przy koperniku ciagle wsiadaja smierdzacy kupą bezdomni. no bo wiecie, nie kocha sie za cos tylko pomimo czegos, nie? >XD
10.04.2008, 15:26 :: 217.113.228.26

gleb

jak to pewna pani napisała "człowiek po wejściu na wysoko górę czuje się jak stary, wyciągnięty sweter, a i tak nie ma z tego żadnej radochy". ;> też nie lubię łazić po górach, najlepsze są kolejki, ooo, bomba. :>
ale na pewno będzie fajnie tam u was w tych całych górach. ;D
no i mam nadzieję, że ta Hiszpania by wypaliła, bo ja bardzo bym chciała z wami jechać. ;) ale znając mój zakupoholizm, to nie zaoszczędzę tylu pieniędzy. ;P
ps. a ja z tym mpk to całkiem poważnie mówię! uwieeeelbiam łódzkie tramwaje i autobusy. ;) nawet jak drzwi zamykają się przed nosem i nawet jak w środku siedzą spoceni , śmierdzący faceci.... chooociać. w tym drugim przypadku to może nie do końca. >XD
psps. no nareszcie! coś napisałaś. to następna notka będzie wiosenno-letnia? wszak to już niedługo. :>
pspsps koooooocham Cię! :*
Ownlog.com :: Wróć